Proiectul a avut codul SMIS 18616 si a fost destinat promovării produselor turistice specifice şi atragerii de turişti in judeţul Bihor. Cele 22 de produsele turistice, specifice judetului Bihor, promovate in cadrul activitatilor proiectului au fost grupate pe 4 axe prioritare:
- peşteri amenajate: Peştera Meziad,
Peştera Vadu Crişului, Peştera Unguru Mare, Peştera Cetăţile Rădesei, Peştera Gălăşeni;
- peisaj carstic: Valea Iadului,
Valea Sighiştelului, Valea Videi, Valea Roşia, Valea Finişului, Platoul carstic Vaşcău-Călugări;
- biserici de lemn si zid:
bisericile de lemn de la Sebiş, Brădet, Josani, Peştis, Beznea si bisericile de zid de la Abram,
Voivozi, Homorog;
- arta populara: ceramica alba, vioara cu goarnă, lada de zestre.
Echipa de implementare a prezentat in cadrul conferintei rezultatele acestui proiect, constand in: materiale de promovare
(album, pliante, broşuri, vederi, hartă de buzunar, CD, DVD, spot TV de
promovare), un site – www.calatorprinbihor.ro,
trei campanii de promovare a resurselor turistice specifice judeţului
Bihor, în 11 oraşe din ţară, şi
participarea la Târgul de Turism al României, ediţia noiembrie 2012. Prin acest proiect s-a urmărit creşterea numărului de turşiti care vizitează judeţul, precum şi promovarea potenţialului
turistic local la nivel naţional.
Managerul executiv al proiectului a precizat faptul ca toti cei interesati de modul in care s-a derulat acest proiect, de rezultatele si urmarile sale pot adresa intrebari echipei sau isi pot spune parerea despre proiect si pot face propuneri de noi proiecte de promovare turistica a frumusetilor judetului prin accesarea site-ului www.calatorprinbihor.ro, sectiunea carte de oaspeti sau contact sau pot trimite e-mail la info@calatorprinbihor.ro.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu